Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις περνούν σε νέα εποχή με ένα E-shop • Υδρόγειος Ασφαλιστική

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις περνούν σε νέα εποχή με ένα E-shop

Υδρόγειος Ασφαλιστική ydrogios.gr Ασφάλεια ιχ αυτοκινήτου ασφάλεια σπιτιού επιχειρήσεις home BLog συνεργάτες ασφαλιστής ασφάλειες Ydrogios

Εκτός από τις έκτακτες υγειονομικές συνθήκες, η πανδημία διαμόρφωσε και ένα νέο, δύσκολο σκηνικό για τις επιχειρήσεις. Ειδικά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν και τη «ραχοκοκαλιά» της ελληνικής οικονομίας, ήλθαν αντιμέτωπες με πρωτοφανείς προκλήσεις, με πολλές από αυτές να αναγκάζονται να διακόψουν τη λειτουργία τους ή να μειώσουν το εργατικό δυναμικό τους και να βρουν νέους τρόπους συνέχισης των δραστηριοτήτων τους.

Οι προκλήσεις αυτές διατηρούνται και κατά την επόμενη μέρα. Καθώς, με πρώτο το λιανεμπόριο, έχει γίνει το πρώτο βήμα στη χώρα μας για το σταδιακό άνοιγμα της αγοράς, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις καλούνται να ανταποκριθούν αλλά και να εξελιχθούν, λαμβάνοντας υπόψη και τις νέες καταναλωτικές συνήθειες και τη στροφή προς τις ηλεκτρονικές αγορές.

Πρόσφατα και ειδικά για τις μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που επλήγησαν στον κλάδο του λιανεμπορίου, ανακοινώθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων η νέα δράση «e-λιανικό», συγχρηματοδοτούμενη από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ). Με βασικές προϋποθέσεις να έχουν ως κύρια δραστηριότητα το λιανεμπόριο, να έχουν υποστεί αναστολή της λειτουργίας τους και μείωση τζίρου και να διατηρούν φυσικό κατάστημα, οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν το πρόγραμμα λαμβάνοντας επιδότηση 100% έως €5.000 για δημιουργία ή αναβάθμιση e-shop και προμήθεια εξοπλισμού.

Τι χρειάζεστε όμως να έχετε υπόψη σας για ένα επιτυχημένο E- shop;

1. Επιλέξτε το σωστό domain name
Το όνομα του νέου σας e- shop είναι η πρώτη και τελευταία εντύπωση για τους χρήστες – πελάτες σας. Επιλέξτε ένα όνομα χαρακτηριστικό της επωνυμίας σας, με εύκολη ορθογραφία και αποφύγετε τα σημεία στίξης που μπορεί να δυσχεραίνουν την απομνημόνευσή του.

2. Συντάξτε μία δυνατή εταιρική περιγραφή για τη σελίδα «Σχετικά με εμάς»
Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα πρέπει να περιλαμβάνει ένα σωστό και περιεκτικό προφίλ της επιχείρησής σας. Καταγράψτε την ιστορία σας, το όραμά σας, τους στόχους και τις αξίες σας. Μία δυνατή σελίδα «Σχετικά με εμάς» είναι αυτή που θα μείνει στη μνήμη των πιο πιστών πελατών σας.

3. Κάθε φωτογραφία μετράει!
Προσελκύστε το βλέμμα του κάθε χρήστη με εντυπωσιακές φωτογραφίες. Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ανάλυσης και πολλαπλές φωτογραφίες ανά προσφερόμενο προϊόν και δημιουργείστε εντυπωσιακά banner για την αρχική σας σελίδα.

4. Εύκολη πλοήγηση
Η δομή του e-shop σας οφείλει να ακολουθεί την πρόθεση του πελάτη. Οι κατηγορίες των προϊόντων, τα χαρακτηριστικά τους και τα προτεινόμενα προϊόντα θα πρέπει να απαντούν στις πιθανές απορίες τους σχετικά με την ποιότητα και την τιμή, αλλά και να συμπληρώνουν τις επιλογές τους στο καλάθι.

5. Μην ξεχάσετε τις κινητές συσκευές
Περισσότερες από το 50% των αναζητήσεων πλέον γίνονται στις κινητές συσκευές. Μην αμελήσετε να σχεδιάσετε το e-shop σας ως responsive, και γιατί όχι ως mobile-first, ώστε να μη χάσετε ούτε ένα χρήστη κινητού.

6. Συνδεθείτε με τους πελάτες σας
Αναγράψτε όλους τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες σας, σε εμφανή και πολλαπλά σημεία μέσα στο e-shop. Εκτός από την τηλεφωνική επικοινωνία, οι πελάτες μπορεί να σας αναζητήσουν μέσω email, social media ή υπηρεσίες chatting.

7. Ευκολία στις πληρωμές
Το σημείο κλειδί ενός e-shop είναι φυσικά η ολοκλήρωση των παραγγελιών. Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, χρήστες να εγκαταλείπουν τα γεμάτα «καλάθια» τους λίγο πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής, γιατί δυσκολεύονται στη συμπλήρωση των πληροφοριών παραγγελίας. Ετοιμάστε μία εύκολη στη χρήση και δυναμική checkout σελίδα, και δώστε τη δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν παραγγελίες και χωρίς εγγραφή στο σύστημα (δυνατότητα guest checkout).

8. Σαφείς λεπτομέρειες για την πολιτική επιστροφών και αλλαγής προϊόντων
Οι χρήστες και πελάτες σας θα εκτιμήσουν τη διαφάνεια διαδικασιών και τις σαφείς οδηγίες, σχετικά με την πολιτική επιστροφών, τις αλλαγές ελαττωματικών προϊόντων ή ακόμα και τον υπολογισμό των μεταφορικών εξόδων. Φροντίστε να υπάρχουν όλα καταγεγραμμένα με σαφήνεια, ώστε να μη μείνει κανείς δυσαρεστημένος.

9. Βελτιώστε την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας
Όσο φορτώνετε το e-shop σας με προϊόντα, περιγραφές και νέες εσωτερικές σελίδες, τόσο περισσότερο επιβαρύνεται η ταχύτητα φόρτωσής του – κυρίως στις κινητές συσκευές. Επιλέξτε ένα πακέτο φιλοξενίας (hosting) του e-shop που δεν θα επιβαρύνει την εμπειρία του χρήστη με χαμηλές ταχύτητες φόρτωσης.

10. Διαφημιστείτε στα κατάλληλα κανάλια και social media!
Είτε το e-shop σας αφορά μία παραδοσιακή επιχείρηση που έκανε τη μετάβαση στο ηλεκτρονικό περιβάλλον είτε μία εντελώς νέα δραστηριότητα, η έντονη παρουσία στα social media αυξάνει την αναγνωρισιμότητά σας στο κοινό. Επιλέξτε τη διαφημιστική προβολή στα κοινωνικά δίκτυα, για να συνδεθείτε με νέους χρήστες και εν δυνάμει νέους πελάτες.

Μοιράσου το

Αντιγραφή συνδέσμου

Copy