Συμβουλές σε περίπτωση ατυχήματος για τους ασφαλισμένους μας

Τι να κάνω τη στιγμή του ατυχήματος;

  • Καλέστε αμέσως την Υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος που λειτουργεί 24 ώρες το 24άωρο στα τηλέφωνα 210 65 04 046 (από κινητό) ή 801 11 25500 (από σταθερό), ή μέσω του My Ydrogios App.
  • Ειδοποιήστε την αρμόδια Αστυνομική Αρχή (απαραίτητο ιδιαίτερα εφόσον υπάρχει τραυματισμός, το άλλο όχημα είναι ανασφάλιστο, σε περίπτωση κλοπής του οχήματος, ζημιών από τρομοκρατικές ενέργειες ή άλλων προαιρετικών καλύψεων όπως δηλώνονται στους όρους του ασφαλιστηρίου σας).

Ο ειδικός συνεργάτης της Φροντίδας Ατυχήματος της Υδρογείου Ασφαλιστικής έρχεται δίπλα σας στον τόπο του ατυχήματος, αναλαμβάνοντας όλες τις απαραίτητες ενέργειες:

  • Καταγράφει το περιστατικό και φωτογραφίζει τα οχήματα.
  • Συμπληρώνει μαζί σας τα έντυπα Φιλικής Δήλωσης και άλλα απαραίτητα έγγραφα και αναλαμβάνει να τα αποστείλει στην εταιρεία για την αναγγελία της ζημιάς.
  • Καλεί την αρμόδια αστυνομική αρχή.
  • Μεταφέρει το ακινητοποιημένο όχημα και καλεί ασθενοφόρο, εφόσον χρειαστεί.
  • Σας ενημερώνει για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί για την αποζημίωσή σας.

Πώς κάνω αναγγελία της ζημιάς στην Υδρόγειο Ασφαλιστική για να ξεκινήσει η διαδικασία αποζημίωσης;

Γνωστοποιήστε μας το περαστικό από το οποίο προκύπτει υποχρέωσή μας για αποζημίωση, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

α) Μέσω της υπηρεσίας Φροντίδας Ατυχήματος, αν είστε πελάτης μας, όπως περιγράφεται πιο πάνω.

β) Επικοινωνώντας με τα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας :

  • E-Mail:  zimies@ydrogios.gr .
  • Fax:   2109511300 – 301 .
  • Τηλεφωνικό Κέντρο Ζημιών Οχημάτων (+030) 2109477222 .

Η γνωστοποίηση πρέπει να περιλαμβάνει κατ΄ ελάχιστον: τους αριθμούς κυκλοφορίας των εμπλεκομένων οχημάτων και τα τηλέφωνα των οδηγών, ημερομηνία – τόπο – ώρα  ατυχήματος, περιγραφή συνθηκών ατυχήματος, τυχόν τραυματισθέντα πρόσωπα.

Πότε και πώς θα αποζημιωθώ από την Υδρόγειο Ασφαλιστική, μετά το ατύχημα;

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των ασφαλισμένων μας και των δικαιούχων αποζημίωσης από τον κλάδο οχημάτων, η Υδρόγειος Ασφαλιστική έχει καθιερώσει μία  αμιγώς ηλεκτρονική διαδικασία διακανονισμού απαιτήσεων και καταβολής της αποζημίωσης. Δείτε εδώ για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να αποζημιωθείτε άμεσα και εύκολα.

Πώς αποζημιώνομαι αν εμπλακώ σε ατύχημα με άλλο ανασφάλιστο όχημα;

Εφόσον δεν είστε υπαίτιος για το ατύχημα, αποζημιώνεστε απευθείας από την Υδρόγειο Ασφαλιστική για τις υλικές ζημιές του οχήματός σας μέχρι το ποσό που αναγράφεται στο ασφαλιστήριό σας. Εκτός από την Υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος, είναι απαραίτητο να καλέσετε στον τόπο του ατυχήματος την Τροχαία για να καταγράψει το συμβάν βεβαιώνοντας το χαρακτηρισμό του άλλου οχήματος ως ανασφάλιστου.

Με ποιο τρόπο μπορώ να αποκαταστήσω τη ζημιά του αυτοκινήτου μου χωρίς να πληρώσω;

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική παρέχει την υπηρεσία «Φροντίδα Επισκευής Οχήματος», μέσω της οποίας μπορείτε, σε περίπτωση ατυχήματος και εφόσον δεν είστε υπαίτιος, να επισκευάσετε το όχημά σας άμεσα, εύκολα και χωρίς κόστος σε ένα από τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία συνεργεία της περιοχή σας, απολαμβάνοντας υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και σειρά προνομίων.

Για να ενημερωθείτε σχετικά με τα πλησιέστερα συνεργαζόμενα συνεργεία και τις υπηρεσίες τους ρωτήστε τον εξειδικευμένο συνεργάτη της Φροντίδας Ατυχήματος που θα βρεθεί δίπλα σας στον τόπο του ατυχήματος ή καλέστε στα τηλέφωνα 2109477222 (Αθήνα), 2310 497970  (Θεσσαλονίκη). Μπορείτε επίσης να κάνετε Εύρεση Συνεργείου από την ιστοσελίδα μας, εδώ.

Τι είναι η υπηρεσία επείγουσας αερομεταφοράς σε περίπτωση τροχαίου;

Σε περίπτωση τραυματισμού σας από τροχαίο ατύχημα και εφόσον απαιτείται νοσοκομειακή αντιμετώπιση που δεν μπορεί να παρασχεθεί σε υγειονομική μονάδα της περιοχής, αναλαμβάνουμε τη μεταφορά σας με αεροπλάνο ή ελικόπτερο και συνοδεία ιατρού, σε κατάλληλη νοσηλευτική μονάδα, εντός της Ελλάδας. Για τη διακομιδή απαιτείται έγκριση ιατρού του νοσοκομείου όπου νοσηλεύεστε.

Η υπηρεσία παρέχεται εντελώς δωρεάν σε όλους τους ασφαλισμένους μας με ασφαλιστήρια συμβόλαια οχημάτων (Επιβατικών ΙΧ και Αγροτικών Φορτηγών ΙΧ) καθώς και μοτοποδηλάτων και μοτοσυκλετών. Λειτουργεί 24άωρο συντονιστικό κέντρο βοήθειας στο τηλέφωνο: 210 9601387.

Σημεία Υποβολής Αιτήσεων Αποζημίωσης

Διαδικασία Ηλεκτρονικού Διακανονισμού Αποζημιώσεων «Express»

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των ασφαλισμένων μας και δικαιούχων αποζημίωσης από τον κλάδο οχημάτων, η Υδρόγειος Ασφαλιστική παρέχει μία αμιγώς ηλεκτρονική διαδικασία διακανονισμού απαιτήσεων και καταβολής της αποζημίωσης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη ηλεκτρονικής διεύθυνσης (email) του ασφαλισμένου ή του δικαιούχου αποζημίωσης. Αν λοιπόν είστε ασφαλισμένος μας ή δικαιούχος αποζημίωσης από τον κλάδο οχημάτων και η απαίτησή σας είναι μέχρι του ποσού των €800, ακολουθείστε τα βήματα που περιγράφονται πιο κάτω. Αν η απαίτησή σας υπερβαίνει το ποσό των €800, τα παραστατικά των δαπανών που μας αποστέλλετε με email, θα πρέπει να μας αποσταλούν και ταχυδρομικώς μαζί με την υπογεγραμμένη εξοφλητική απόδειξη (δείτε το Βήμα 3).

Βήμα 1: Αναγγελία Ζημιάς

Γνωστοποιήστε μας το περαστικό από το οποίο προκύπτει υποχρέωσή μας για αποζημίωση, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

α) Μέσω της υπηρεσίας Φροντίδας Ατυχήματος, αν είστε ασφαλισμένος μας. Μπορείτε να καλέσετε την Φροντίδα Ατυχήματος όλο το 24ωρο στα τηλέφωνα 210 65 04 046 (από κινητό) ή 801 11 25500 (από σταθερό), ή μέσω του My Ydrogios App.

β) Επικοινωνώντας με τα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας:

  • E-Mail:  zimies@ydrogios.gr .
  • Fax:   2109511300 – 301 .
  • Τηλεφωνικό Κέντρο Ζημιών Οχημάτων (+030) 2109477222 .

Η γνωστοποίηση πρέπει να περιλαμβάνει κατ΄ ελάχιστον: τους αριθμούς κυκλοφορίας των εμπλεκομένων οχημάτων και τα τηλέφωνα των οδηγών, ημερομηνία – τόπο – ώρα ατυχήματος, περιγραφή συνθηκών ατυχήματος, τυχόν τραυματισθέντα πρόσωπα.

Βήμα 2: Διενέργεια Πραγματογνωμοσύνης

Πραγματογνώμονας: Η Εταιρεία αναθέτει σε συνεργαζόμενο πραγματογνώμονα την εκτίμηση των υλικών ζημιών του οχήματός σας. Ο έλεγχος πραγματοποιείται σε συνεργείο επιλογής σας ή σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα συνεργεία της Εταιρείας, για τα οποία μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ

Ιατρός: Σε περίπτωση τραυματισμού και όπου κρίνεται απαραίτητο, θα σας επισκεφθεί συνεργαζόμενος ιατρός της Εταιρείας μας.

Βήμα 3: Αποστολή Εγγράφων

Μας αποστέλλετε ηλεκτρονικά όλα τα παραστατικά που αποδεικνύουν τις δαπάνες σας, καθώς και οποιοδήποτε άλλο έγγραφο σας ζητήσει ο αρμόδιος διακανονιστής. Η αποστολή των εγγράφων γίνεται είτε στο προσωπικό email του διακανονιστή είτε στο zimies@ydrogios.gr .

Για απαιτήσεις άνω των €800 τα παραστατικά αποστέλλονται και μέσω ταχυδρομείου.

Βήμα 4: Αποστολή Εξοφλητικής Απόδειξης - Καταβολή Αποζημίωσης

Εφόσον το ύψος της αποζημίωσης συμφωνηθεί με τον αρμόδιο διακανονιστή, θα σας αποσταλεί η εξοφλητική απόδειξη, την οποία αφού υπογράψετε (και σφραγίδα της εταιρείας για νομικά πρόσωπα) την αποστέλλετε, είτε στο προσωπικό email  του διακανονιστή είτε στο zimies@ydrogios.gr .

Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα πρέπει να μας αποστείλετε τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σας (IBAN) και την Τράπεζα που τηρείται (αντίγραφο της 1ης σελίδας του τραπεζικού βιβλιαρίου όπου θα πρέπει να αναγράφεται ο λογαριασμός ΙΒΑΝ ή αντίγραφο από την τραπεζική web εφαρμογή).

Με την παραλαβή της εξοφλητικής απόδειξης, η Εταιρεία θα καταθέσει άμεσα το ποσό της αποζημίωσης στον τραπεζικό λογαριασμό σας.

Για απαιτήσεις άνω των €800 η κατάθεση του ποσού της αποζημίωσης θα γίνεται μετά την φυσική παραλαβή της εξοφλητικής απόδειξης και των παραστατικών δαπανών.

Βήμα 5: Αποστολή Πρωτότυπων Εγγράφων

Προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αποζημίωσης και να κλείσει ο φάκελος ζημιάς, θα πρέπει να μας αποστείλετε και ταχυδρομικώς όλα τα πρωτότυπα έγγραφα που μας στείλατε με email και την εξοφλητική απόδειξη.

ΟΡΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

MOTOR INSURANCE TERMS

ΟΡΟΙ ΑΣΦ. ΟΔΙΚΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

ΕΝΤΥΠΟ ΦΙΛΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΤΡΟΧΑΙΟΥ.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟΥ

ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΚΑΝ. ΖΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ

ΕΙΧ

ECO ΕΙΧ

BASIC ΕΙΧ

EXTRA PLUS EIX

PREMIUM ΕΙΧ

ΜΗΝΙΑΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ

ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΗ ΡΥΜΟΥΛΚΑ

ΜΗΧΑΝΕΣ – ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΑ

BASIC Μηχανές

BASIC Μοτοποδήλατα

ΦΙΧ

ECO ΦΙΧ

BASIC ΦΙΧ

EXTRA PLUS ΦΙΧ

PREMIUM TRUCK ΦΙΧ

ΜΗΝΙΑΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΦΙΧ

ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΗ ΡΥΜΟΥΛΚΑ ΦΙΧ

ΦΙΧ ΑΓΡΟΤΙΚΟ

ECO ΦΙΧ Αγροτικό

BASIC ΦΙΧ Αγροτικό

EXTRA PLUS ΦΙΧ Αγροτικό

PREMIUM ΦΙΧ Αγροτικό

ΜΗΝΙΑΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΦΙΧ Αγροτικό

ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ

ECO ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ

BASIC ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ

EXTRA PLUS ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ

PREMIUM ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ

ΜΗΝΙΑΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ

ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΗ ΡΥΜΟΥΛΚΑ ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ

ΦΔΧ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ TIR

TIR

Αυτοτελώς Ασφαλιζόμενη Ρυμούλκα Εθνικών Διεθνών Μεταφορών

Αυτοτελώς Ασφαλιζόμενη Ρυμούλκα Ιδιωτικής Χρήσης TIR

ΦΔΧ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ

ΙΧ Λεωφορείο

Τουριστικό και Υπεραστικό Λεωφορείο

Τουριστικό Λεωφορείο σε Ακινησία

Τουριστικό Λεωφορείο Χειμερινής Περιόδου

ΤΑΧΙ ΚΑΙ ΦΔΧ

Αυτοτελώς Ασφαλιζόμενη Ρυμούλκα Δημόσιας Χρήσης

ΤΑΞΙ

ΦΔΧ

ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΟΙ ΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ

Γεωργικοί Ελκυστήρες

Μηχάνημα Έργου

ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ

HOME BASIC

BEST HOME

HOME ΕΞΟΧΙΚΗ

SAFE HOME

Α’ ΚΙΝΔΥΝΟΣ

Ασφάλιση Κοινόχρηστων Χώρων

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

MAXI SAFE

MEGA BUSINESS

Πολυασφαλιστήριο Εστίασης

ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Αστική Ευθύνη από τη Λειτουργία Γραφείων

Αστική Ευθύνη από τη Λειτουργία Γυμναστηρίων και Σχολών Χορού

Αστική Ευθύνη από τη Λειτουργία Εκπαιδευτηρίων

Αστική Ευθύνη από τη Λειτουργία Ενοικιαζόμενων Δωματίων και Ξενοδοχείων

Αστική Ευθύνη από τη Λειτουργία Επαγγελματικών Χώρων

Αστική Ευθύνη από τη Λειτουργία και Χρήση ΣμηΕΑ (Drone)

Αστική Ευθύνη από τη Λειτουργία Σταθμών Αυτοκινήτων

Αστική Ευθύνη από την Ανέγερση Οικοδομών

Αστική Ευθύνη Διαχειριστή Πολυκατοικίας

Αστική Ευθύνη Μικρών Επαγγελματικών Χώρων (έως 100 τ.μ.)

Αστική Ευθύνη Οικογενειάρχη

Αστική Ευθύνη Τουριστικών Επιπλωμένων Κατοικιών

Αστική Ευθύνη Συντηρητή Ανελκυστήρων

Αστική Ευθύνη Τουριστικών Γραφείων Εισερχόμενου Τουρισμού

Αστική Ευθύνη από τη Συλλογή και Μεταφορά Μη Επικίνδυνων Αποβλήτων

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Επαγγελματική Αστική Ευθύνη Tour Operator

Επαγγελματική Αστική Ευθύνη Ιατρών

Επαγγελματική Αστική Ευθύνη Τεχνικών Επαγγελμάτων

Επαγγελματική Αστική Ευθύνη Φαρμακοποιών

Πολυασφαλιστήριο Ιατρών

Πολυασφαλιστήριο Φαρμακοποιών

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

Γέφυρα Ζωής

Προσωπικό Ατύχημα Μαθητών Εκπαιδευτηρίων

Προσωπικό Ατύχημα Νόμιμων Αλλοδαπών

Προσωπικό Ατύχημα

ΣΚΑΦΩΝ

Επαγγελματικά Ταχύπλοα – Μηχανοκίνητα

Επαγγελματικά Τουριστικά – Περιηγητικά

Ιδιωτικά Ιστιοπλοϊκά

Μη Μηχανοκίνητα Εκμισθούμενα Θαλάσσια Μέσα

Ιδιωτικά Ταχύπλοα – Μηχανοκίνητα

Επαγγελματικά Θαλάσσια Ταξί

Ιδιωτικά Ιστιοπλοϊκά και Ίδιες Ζημιές Σκάφους

Ιδιωτικά Ταχύπλοα – Μηχανοκίνητα και Ίδιες Ζημιές Σκάφους.

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις

Μικρές Ξενοδοχειακές Μονάδες και Ενοικιαζόμενα Δωμάτια

ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Αστική Ευθύνη Μεταφορέα Εθνικών Μεταφορών

Αστική Ευθύνη Μεταφορέα Εθνικών και Διεθνών Μεταφορών TIR

ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Ταξιδιωτική Ασφάλιση

ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

MEGA ERGO

ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΩΝ

Πυρός και Συμπληρωματικών Κινδύνων Φωτοβολταϊκών Συστημάτων

Κατά παντός Κινδύνου Συναρμολόγησης Φωτοβολταϊκής Εγκατάστασης

Μηχανικές Βλάβες Φωτοβολταϊκών Συστημάτων

ERASMUS

Erasmus

ΟΡΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΖΗΜΙΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

ΟΡΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ

ΟΡΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΚΑΦΩΝ

ΌΡΟΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟΥ

ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗΣ

ΟΡΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ

ΠΛΑΝΟ ΥΓΕΙΑΣ – PRIMARY STANDARD

ΠΛΑΝΟ ΥΓΕΙΑΣ – PRIMARY ADVANCE

ΠΛΑΝΟ ΥΓΕΙΑΣ – HOSPITAL STANDARD

ΠΛΑΝΟ ΥΓΕΙΑΣ – HOSPITAL COMFORT

ΠΛΑΝΟ ΥΓΕΙΑΣ – HOSPITAL EXCLUSIVE