Συμβουλές σε περίπτωση ατυχήματος για τους ασφαλισμένους μας
Τι να κάνω τη στιγμή του ατυχήματος;
- Καλέστε αμέσως την Υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος που λειτουργεί 24 ώρες το 24άωρο στα τηλέφωνα 210 65 04 046 (από κινητό) ή 801 11 25500 (από σταθερό), ή μέσω του My Ydrogios App.
- Ειδοποιήστε την αρμόδια Αστυνομική Αρχή (απαραίτητο ιδιαίτερα εφόσον υπάρχει τραυματισμός, το άλλο όχημα είναι ανασφάλιστο, σε περίπτωση κλοπής του οχήματος, ζημιών από τρομοκρατικές ενέργειες ή άλλων προαιρετικών καλύψεων όπως δηλώνονται στους όρους του ασφαλιστηρίου σας).
Ο ειδικός συνεργάτης της Φροντίδας Ατυχήματος της Υδρογείου Ασφαλιστικής έρχεται δίπλα σας στον τόπο του ατυχήματος, αναλαμβάνοντας όλες τις απαραίτητες ενέργειες:
- Καταγράφει το περιστατικό και φωτογραφίζει τα οχήματα.
- Συμπληρώνει μαζί σας τα έντυπα Φιλικής Δήλωσης και άλλα απαραίτητα έγγραφα και αναλαμβάνει να τα αποστείλει στην εταιρεία για την αναγγελία της ζημιάς.
- Καλεί την αρμόδια αστυνομική αρχή.
- Μεταφέρει το ακινητοποιημένο όχημα και καλεί ασθενοφόρο, εφόσον χρειαστεί.
- Σας ενημερώνει για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί για την αποζημίωσή σας.
Πώς κάνω αναγγελία της ζημιάς στην Υδρόγειο Ασφαλιστική για να ξεκινήσει η διαδικασία αποζημίωσης;
Γνωστοποιήστε μας το περαστικό από το οποίο προκύπτει υποχρέωσή μας για αποζημίωση, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
α) Μέσω της υπηρεσίας Φροντίδας Ατυχήματος, αν είστε πελάτης μας, όπως περιγράφεται πιο πάνω.
β) Επικοινωνώντας με τα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας :
- E-Mail: zimies@ydrogios.gr .
- Fax: 2109511300 – 301 .
- Τηλεφωνικό Κέντρο Ζημιών Οχημάτων (+030) 2109477222 .
Η γνωστοποίηση πρέπει να περιλαμβάνει κατ΄ ελάχιστον: τους αριθμούς κυκλοφορίας των εμπλεκομένων οχημάτων και τα τηλέφωνα των οδηγών, ημερομηνία – τόπο – ώρα ατυχήματος, περιγραφή συνθηκών ατυχήματος, τυχόν τραυματισθέντα πρόσωπα.
Πότε και πώς θα αποζημιωθώ από την Υδρόγειο Ασφαλιστική, μετά το ατύχημα;
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των ασφαλισμένων μας και των δικαιούχων αποζημίωσης από τον κλάδο οχημάτων, η Υδρόγειος Ασφαλιστική έχει καθιερώσει μία αμιγώς ηλεκτρονική διαδικασία διακανονισμού απαιτήσεων και καταβολής της αποζημίωσης. Δείτε εδώ για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να αποζημιωθείτε άμεσα και εύκολα.
Πώς αποζημιώνομαι αν εμπλακώ σε ατύχημα με άλλο ανασφάλιστο όχημα;
Εφόσον δεν είστε υπαίτιος για το ατύχημα, αποζημιώνεστε απευθείας από την Υδρόγειο Ασφαλιστική για τις υλικές ζημιές του οχήματός σας μέχρι το ποσό που αναγράφεται στο ασφαλιστήριό σας. Εκτός από την Υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος, είναι απαραίτητο να καλέσετε στον τόπο του ατυχήματος την Τροχαία για να καταγράψει το συμβάν βεβαιώνοντας το χαρακτηρισμό του άλλου οχήματος ως ανασφάλιστου.
Με ποιο τρόπο μπορώ να αποκαταστήσω τη ζημιά του αυτοκινήτου μου χωρίς να πληρώσω;
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική παρέχει την υπηρεσία «Φροντίδα Επισκευής Οχήματος», μέσω της οποίας μπορείτε, σε περίπτωση ατυχήματος και εφόσον δεν είστε υπαίτιος, να επισκευάσετε το όχημά σας άμεσα, εύκολα και χωρίς κόστος σε ένα από τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία συνεργεία της περιοχή σας, απολαμβάνοντας υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και σειρά προνομίων.
Για να ενημερωθείτε σχετικά με τα πλησιέστερα συνεργαζόμενα συνεργεία και τις υπηρεσίες τους ρωτήστε τον εξειδικευμένο συνεργάτη της Φροντίδας Ατυχήματος που θα βρεθεί δίπλα σας στον τόπο του ατυχήματος ή καλέστε στα τηλέφωνα 2109477222 (Αθήνα), 2310 497970 (Θεσσαλονίκη). Μπορείτε επίσης να κάνετε Εύρεση Συνεργείου από την ιστοσελίδα μας, εδώ.
Τι είναι η υπηρεσία επείγουσας αερομεταφοράς σε περίπτωση τροχαίου;
Σε περίπτωση τραυματισμού σας από τροχαίο ατύχημα και εφόσον απαιτείται νοσοκομειακή αντιμετώπιση που δεν μπορεί να παρασχεθεί σε υγειονομική μονάδα της περιοχής, αναλαμβάνουμε τη μεταφορά σας με αεροπλάνο ή ελικόπτερο και συνοδεία ιατρού, σε κατάλληλη νοσηλευτική μονάδα, εντός της Ελλάδας. Για τη διακομιδή απαιτείται έγκριση ιατρού του νοσοκομείου όπου νοσηλεύεστε.
Η υπηρεσία παρέχεται εντελώς δωρεάν σε όλους τους ασφαλισμένους μας με ασφαλιστήρια συμβόλαια οχημάτων (Επιβατικών ΙΧ και Αγροτικών Φορτηγών ΙΧ) καθώς και μοτοποδηλάτων και μοτοσυκλετών. Λειτουργεί 24άωρο συντονιστικό κέντρο βοήθειας στο τηλέφωνο: 210 9601387.
Διαδικασία Ηλεκτρονικού Διακανονισμού Αποζημιώσεων «Express»
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των ασφαλισμένων μας και δικαιούχων αποζημίωσης από τον κλάδο οχημάτων, η Υδρόγειος Ασφαλιστική παρέχει μία αμιγώς ηλεκτρονική διαδικασία διακανονισμού απαιτήσεων και καταβολής της αποζημίωσης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη ηλεκτρονικής διεύθυνσης (email) του ασφαλισμένου ή του δικαιούχου αποζημίωσης. Αν λοιπόν είστε ασφαλισμένος μας ή δικαιούχος αποζημίωσης από τον κλάδο οχημάτων και η απαίτησή σας είναι μέχρι του ποσού των €800, ακολουθείστε τα βήματα που περιγράφονται πιο κάτω. Αν η απαίτησή σας υπερβαίνει το ποσό των €800, τα παραστατικά των δαπανών που μας αποστέλλετε με email, θα πρέπει να μας αποσταλούν και ταχυδρομικώς μαζί με την υπογεγραμμένη εξοφλητική απόδειξη (δείτε το Βήμα 3).
Βήμα 1: Αναγγελία Ζημιάς
Γνωστοποιήστε μας το περαστικό από το οποίο προκύπτει υποχρέωσή μας για αποζημίωση, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
α) Μέσω της υπηρεσίας Φροντίδας Ατυχήματος, αν είστε ασφαλισμένος μας. Μπορείτε να καλέσετε την Φροντίδα Ατυχήματος όλο το 24ωρο στα τηλέφωνα 210 65 04 046 (από κινητό) ή 801 11 25500 (από σταθερό), ή μέσω του My Ydrogios App.
β) Επικοινωνώντας με τα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας:
- E-Mail: zimies@ydrogios.gr .
- Fax: 2109511300 – 301 .
- Τηλεφωνικό Κέντρο Ζημιών Οχημάτων (+030) 2109477222 .
Η γνωστοποίηση πρέπει να περιλαμβάνει κατ΄ ελάχιστον: τους αριθμούς κυκλοφορίας των εμπλεκομένων οχημάτων και τα τηλέφωνα των οδηγών, ημερομηνία – τόπο – ώρα ατυχήματος, περιγραφή συνθηκών ατυχήματος, τυχόν τραυματισθέντα πρόσωπα.
Βήμα 2: Διενέργεια Πραγματογνωμοσύνης
Πραγματογνώμονας: Η Εταιρεία αναθέτει σε συνεργαζόμενο πραγματογνώμονα την εκτίμηση των υλικών ζημιών του οχήματός σας. Ο έλεγχος πραγματοποιείται σε συνεργείο επιλογής σας ή σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα συνεργεία της Εταιρείας, για τα οποία μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ
Ιατρός: Σε περίπτωση τραυματισμού και όπου κρίνεται απαραίτητο, θα σας επισκεφθεί συνεργαζόμενος ιατρός της Εταιρείας μας.
Βήμα 3: Αποστολή Εγγράφων
Μας αποστέλλετε ηλεκτρονικά όλα τα παραστατικά που αποδεικνύουν τις δαπάνες σας, καθώς και οποιοδήποτε άλλο έγγραφο σας ζητήσει ο αρμόδιος διακανονιστής. Η αποστολή των εγγράφων γίνεται είτε στο προσωπικό email του διακανονιστή είτε στο zimies@ydrogios.gr .
Για απαιτήσεις άνω των €800 τα παραστατικά αποστέλλονται και μέσω ταχυδρομείου.
Βήμα 4: Αποστολή Εξοφλητικής Απόδειξης - Καταβολή Αποζημίωσης
Εφόσον το ύψος της αποζημίωσης συμφωνηθεί με τον αρμόδιο διακανονιστή, θα σας αποσταλεί η εξοφλητική απόδειξη, την οποία αφού υπογράψετε (και σφραγίδα της εταιρείας για νομικά πρόσωπα) την αποστέλλετε, είτε στο προσωπικό email του διακανονιστή είτε στο zimies@ydrogios.gr .
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα πρέπει να μας αποστείλετε τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σας (IBAN) και την Τράπεζα που τηρείται (αντίγραφο της 1ης σελίδας του τραπεζικού βιβλιαρίου όπου θα πρέπει να αναγράφεται ο λογαριασμός ΙΒΑΝ ή αντίγραφο από την τραπεζική web εφαρμογή).
Με την παραλαβή της εξοφλητικής απόδειξης, η Εταιρεία θα καταθέσει άμεσα το ποσό της αποζημίωσης στον τραπεζικό λογαριασμό σας.
Για απαιτήσεις άνω των €800 η κατάθεση του ποσού της αποζημίωσης θα γίνεται μετά την φυσική παραλαβή της εξοφλητικής απόδειξης και των παραστατικών δαπανών.
Βήμα 5: Αποστολή Πρωτότυπων Εγγράφων
Προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αποζημίωσης και να κλείσει ο φάκελος ζημιάς, θα πρέπει να μας αποστείλετε και ταχυδρομικώς όλα τα πρωτότυπα έγγραφα που μας στείλατε με email και την εξοφλητική απόδειξη.
ΟΡΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
MOTOR INSURANCE TERMS
ΟΡΟΙ ΑΣΦ. ΟΔΙΚΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
ΕΝΤΥΠΟ ΦΙΛΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΤΡΟΧΑΙΟΥ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟΥ
ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΚΑΝ. ΖΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ
ΕΙΧ
ECO ΕΙΧ
BASIC ΕΙΧ
EXTRA PLUS EIX
PREMIUM ΕΙΧ
ΜΗΝΙΑΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΗ ΡΥΜΟΥΛΚΑ
ΜΗΧΑΝΕΣ – ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΑ
BASIC Μηχανές
BASIC Μοτοποδήλατα
ΦΙΧ
ECO ΦΙΧ
BASIC ΦΙΧ
EXTRA PLUS ΦΙΧ
PREMIUM TRUCK ΦΙΧ
ΜΗΝΙΑΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΦΙΧ
ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΗ ΡΥΜΟΥΛΚΑ ΦΙΧ
ΦΙΧ ΑΓΡΟΤΙΚΟ
ECO ΦΙΧ Αγροτικό
BASIC ΦΙΧ Αγροτικό
EXTRA PLUS ΦΙΧ Αγροτικό
PREMIUM ΦΙΧ Αγροτικό
ΜΗΝΙΑΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΦΙΧ Αγροτικό
ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ
ECO ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ
BASIC ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ
EXTRA PLUS ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ
PREMIUM ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ
ΜΗΝΙΑΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ
ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΗ ΡΥΜΟΥΛΚΑ ΕΙΧ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ
ΦΔΧ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ TIR
TIR
Αυτοτελώς Ασφαλιζόμενη Ρυμούλκα Εθνικών Διεθνών Μεταφορών
Αυτοτελώς Ασφαλιζόμενη Ρυμούλκα Ιδιωτικής Χρήσης TIR
ΦΔΧ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ
ΙΧ Λεωφορείο
Τουριστικό και Υπεραστικό Λεωφορείο
Τουριστικό Λεωφορείο σε Ακινησία
Τουριστικό Λεωφορείο Χειμερινής Περιόδου
ΤΑΧΙ ΚΑΙ ΦΔΧ
Αυτοτελώς Ασφαλιζόμενη Ρυμούλκα Δημόσιας Χρήσης
ΤΑΞΙ
ΦΔΧ
ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΟΙ ΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ
Γεωργικοί Ελκυστήρες
Μηχάνημα Έργου
ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
ΣΚΑΦΩΝ
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΩΝ
ERASMUS
ΟΡΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΖΗΜΙΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
ΟΡΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ
ΟΡΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΚΑΦΩΝ
ΌΡΟΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟΥ
ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗΣ
ΟΡΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ
ΠΛΑΝΟ ΥΓΕΙΑΣ – PRIMARY STANDARD
ΠΛΑΝΟ ΥΓΕΙΑΣ – PRIMARY ADVANCE
ΠΛΑΝΟ ΥΓΕΙΑΣ – HOSPITAL STANDARD
ΠΛΑΝΟ ΥΓΕΙΑΣ – HOSPITAL COMFORT
ΠΛΑΝΟ ΥΓΕΙΑΣ – HOSPITAL EXCLUSIVE